Elkötelezettség nélkül a CSR csak reklám Lehet egész évben karácsony! Ne használjuk reklámfelületként a támogatottakat! Több cég összefogásával növelhetjük a támogatás hatékonyságát Mire jelen blogbejegyzésem megjelenik, […]
Nem elég a vállalkozói tevékenységet kitalálni, márkaüzenet is kell! Személyes márkatörténetet az archoz Állj szóba a közönséggel, folyamatos tartalom szükséges A jó PR tanácsadó egy két […]
Az ősz a meleg pulcsik és a szakmai konferenciákon való felszólalás révén gyakran a meleg helyzetek időszaka. És persze, ahogy hűlnek a napok, egyre többen kezdenek […]
A legidősebb aktív munkavállaló ma, Magyarországon (nyilván már bőven a nyugdíjon túl) nagyjából 75 éves lehet. (Tudunk egy 100 éves, még praktizáló háziorvosról, de az ilyen […]
Néhány nappal az 1999-es napfogyatkozás 25. évfordulója és a Perseidák aktuális látogatása után interjúztunk Rezsabek Nándorral. Az időzítés tehát majdnem tökéletes volt ahhoz, hogy a Rezsabek […]
A vállalati kommunikáció közhelyeiben sok esetben már a szövegírók sem hisznek A közhelyek többségét nem lehet egyetlen szinonímával kiváltani Fontos, hogy meghatározzuk, az adott fogalom alatt […]
1994 óta létezik webes napló, azaz a blog Rendszeresen frissülő, újszerű témák, jó stílus 5000-8000 ch-ben már sok mindent el lehet mesélni Introvertáltak is bátran elkezdhetik […]
Döntési helyzetben szívesen támaszkodunk a megbízható(nak tartott) emberek véleményére A pozitív imázs kialakításánál nem a véleményt formálók száma, hanem azok elismertsége, hitelessége a mérvadó A kommunikációs […]
A külsős beszédíróval való együttműködés első lépése a személyes egyeztetés Nem mindegy, hogy milyen eseményen hangzik el a beszéd, mi lesz a fő üzenet Lényeges szempont, […]