A téma az utcán hever – tartja a mondás. Rám viszont jelen esetben ez egészen biztosan nem vonatkozik, lévén aktuális témánkra nem az utcán, hanem saját […]
A sajtóanyag nem közvetlen értékesítésre, hanem cégünk versenytársaitól való megkülönböztetésére szolgál A hírértékkel bíró, a trendeket, piaci változásokat bemutató anyagokra vevő a sajtó A 4-5 ezer […]
Miért a kisvállalkozások az áldozatai a fluktuációnak? Az onboarding demokratikus dolog A lineáris és interaktív kommunikáció vegyítése a leghasznosabb A betanításnál is alkalmazható a Pareto-elv Pár […]
Ajándékba szánt könyv esetében maradjunk a hagyományos papíralapúnál, oktatási céllal az e-book is számításba jöhet Szakmai könyveknél érdemes rákérdezni, mire keres válaszokat a célcsoport Vázlatírás, munkacím, […]
Ahogy a 2000-es évek elején az okostelefonok megjelenése, úgy most az AI mindenen átgázoló elterjedése borítja fel a kommunikációnkat. És az még hagyján, hogy felforgatja, de […]
Egy szezonális eseménynek időhöz kötöttsége okán korlátozott a hírértéke A formálisabb események időben történő közlése a cég elemi érdeke Bizonyos esetekben már a pár napos hír […]
A sajtkészítés és a szövegírás időigényes folyamat Lehet blogot íratni a mesterséges intelligenciával, de ne várjunk tőle egyediséget! Az interjú alanya és állítmánya adja a beszélgetés […]
Elkötelezettség nélkül a CSR csak reklám Lehet egész évben karácsony! Ne használjuk reklámfelületként a támogatottakat! Több cég összefogásával növelhetjük a támogatás hatékonyságát Mire jelen blogbejegyzésem megjelenik, […]