A jó történet érzelmi kötődést alakít ki a márkával kapcsolatban A hosszú időn át tartó működés jó téma lehet Kiváló téma alap, ha egy terméket más […]
A mikro PR szűk körben javít a vállalkozás megítélésén Készítsünk tájékoztató levelet és minden esetben küldjünk értesítést a kiválasztás eredményéről A kritikákat okos kommunikációval az előnyünkre […]
A rólunk megjelenő hír első sorban nekünk fontos, nem a sajtónak. Adjunk hírt magunkról! Az információk hírértéke az idővel egyre csökken Az 5W szerint írjuk meg […]
Múltbéli hibáinkból erényt is kovácsolhatunk A jelenlegi sikereink semlegesítik a korábbi kudarcokat Kezdő vállalkozásoknak nem ajánlott Őszinteség, önkritika és magabiztosság kell a hiteles kommunikációhoz A […]
A vállalati vagy a szektorunkat érintő pletykából tartalmat készíthetünk Keressük meg azt, aki kompetens a kérdésben! Akkor is írhatunk szakmai cikket, ha nem kapunk választ kérdéseinkre […]
Gyorsan adódó lehetőségeknél előny a kommunikációs csapattal való összeszokottság Határozzuk meg az újságcikk fő üzenetét! Ne regényt, hanem sajtóanyagot írjunk Célszerű dinamikus fotót választani Nem árulok […]
Nem, nem menesztették a korrektort. Szétfüstölt viszont néhány cigarettát, mire elengedte a címet. Meggyőztem, hogy így lesz figyelemfelkeltő. Ráadásul szentesíti a témát. Aztán tovább olvasta és […]
Vezércikk: egy vállalkozás vagy szervezet álláspontját tükröző vélemény Még a negatív apropóból is pozitív kicsengésű anyagot írjunk! Arcot ad a pozíciónak, ezért kötelező az aláírás és […]
A történet nem csak komoly lehet, üzleti célokra akár egy mese is használható Minél bonyolultabb a mondanivaló, annál hatékonyabban működik a storytelling A példamese és a […]