A klasszikus PR és vele a sajtóközlemény műfaja halott, a jövő a social médiáé, a videós tartalomé és az influenszereké – hallhattuk már évekkel ezelőtt is […]
Az élőbeszéd még nem írott szöveg Nem biztos, hogy a nagyfőnök a legjobb interjúalany Ne küldjük el előre a kérdéseket, megjelenés előtt viszont egyeztessünk! Minimum 4 […]
Az új tartalmakat a Google és a potenciális ügyfelek is nagyra értékelik Minél régebbi egy vállalkozás, annál több lehetőséget ad a tartalomírásra A tényeken túl a […]
Egy átlagos felnőtt 7 +/- 2 információ befogadására képes egy adott pillanatban A látszólag lényegtelen elemek kizökkentik az olvasót az elvárások komfortzónájából A Pareto elvvel itt […]
A minap jelent meg a hír, miszerint minden idők legrosszabb szövegértési eredményeit produkálták a magyar diákok a legutóbbi felmérésen. Ezzel szépen összecseng az a jelenség, hogy […]
Nem túlzás azt állítani, hogy a hatvanas évek végén a magyar televíziónézők millióit ültette le a képernyők elé A Flintstone család. Az amerikai rajzfilm önmagában is […]
Eltérő a B2B és a B2C vállalkozások kommunikációja A B2B szűkebb célközönséghez szól, szakmaibb szövegeket használ Az ipar is szereti a közérthető szakmai tartalmakat Ha írásban […]
Azért, mert már írtál egy kommentet a Facebookon, az még nem újságírás A zsurnaliszta gyors, érthetően fogalmaz, érdeklődő és diszkrét A jó újságíró a történésekből kiválasztja […]