Szöveges tartalmaink - van hozzá cérnánk
Ahogy egy úri szabászatnak megvannak a maga fajsúlyos és ujjgyakorlatnak számító munkái (frakk, szövet télikabát vagy épp egy díszzsebkendő), úgy a mi műfajunkban is sokféle kérésnek tudunk eleget tenni a megbízóink igényei szerint. Mindegy, mire szól a megrendelésed, biztos, hogy nem fércmunkát kapsz tőlünk.
Szöveges tartalmaink - van hozzá cérnánk
Ahogy egy úri szabászatnak megvannak a maga fajsúlyos és ujjgyakorlatnak számító munkái (frakk, szövet télikabát vagy épp egy díszzsebkendő), úgy a mi műfajunkban is sokféle kérésnek tudunk eleget tenni a megbízóink igényei szerint. Mindegy, mire szól a megrendelésed, biztos, hogy nem fércmunkát kapsz tőlünk.
Szlogen
A szlogen jellemzően egy rövid, max. 3-4 szóból álló jelmondat, ami az olvasó/fogyasztó számára jól kifejezi és felidézhetővé teszi az adott cég/termék/márka jellemzőit. Bár a szlogen sok esetben legfeljebb egy rövid mondat, megírása mégsem néhány karakter begépeléséből áll.
Munkánk során első körben feltérképezzük a megbízó jellemzőit és azokat a jegyeket, amelyek őt konkurenciáitól megkülönböztik.
Ezután a legnagyobb versenytársak szlogeneit is áttekintjük (előzetesen egyeztetünk, hogy kik számítanak a legnagyobb konkurenciának).
A kapott információk birtokában több szlogenvariációt készítünk, amelyből 3-at küldünk el a megbízónak.
Szlogen
A szlogen jellemzően egy rövid, max. 3-4 szóból álló jelmondat, ami az olvasó/fogyasztó számára jól kifejezi és felidézhetővé teszi az adott cég/termék/márka jellemzőit. Bár a szlogen sok esetben legfeljebb egy rövid mondat, megírása mégsem néhány karakter begépeléséből áll.
Munkánk során első körben feltérképezzük a megbízó jellemzőit és azokat a jegyeket, amelyek őt konkurenciáitól megkülönböztik.
Ezután a legnagyobb versenytársak szlogeneit is áttekintjük (előzetesen egyeztetünk, hogy kik számítanak a legnagyobb konkurenciának).
A kapott információk birtokában több szlogenvariációt készítünk, amelyből 3-at küldünk el a megbízónak.
Poszt, a közösségi médiában
Posztok: a közösségi média felületein megjelenő rövid, max. 1000-1200 ch (leütés) hosszúságú informatív, az adott termékre, szolgáltatásra, márkára irányuló szöveges tartalmak. Amennyiben speciális szolgáltatást nyújt/speciális, a hétköznapitól eltérő terméket gyárt a megbízó, úgy a posztokhoz szükséges információkhoz rendszeres téma egyeztetések szükségesek.
Posztírási szolgáltatásunk nem tartalmazza a posztokhoz szükséges képek vásárlását/keresését, de igény szerint - külön díjazás ellenében erre is van mód.
Poszt, a közösségi médiában
Posztok: a közösségi média felületein megjelenő rövid, max. 1000-1200 ch (leütés) hosszúságú informatív, az adott termékre, szolgáltatásra, márkára irányuló szöveges tartalmak. Amennyiben speciális szolgáltatást nyújt/speciális, a hétköznapitól eltérő terméket gyárt a megbízó, úgy a posztokhoz szükséges információkhoz rendszeres téma egyeztetések szükségesek.
Posztírási szolgáltatásunk nem tartalmazza a posztokhoz szükséges képek vásárlását/keresését, de igény szerint - külön díjazás ellenében erre is van mód.
Blog a weboldaladra
Blog: az adott cég weboldalán egy olyan nagyobb terjedelmű (jellemzően 4.500-5.000 ch) terjedelmű anyag, amely a cégről, a termékről, szololgáltatásról, márkáról ad hasznos információkat az olvasóközönségnek. Ez NEM sales típusú anyag, tehát közvetlenül nem az eladást segíti, inkább a márkahűséget, az érdeklődés fenntartását szolgálja, ugyanakkor megerősíti a megbízó szakértői státusát.
Blog a weboldaladra
Blog: az adott cég weboldalán egy olyan nagyobb terjedelmű (jellemzően 4.500-5.000 ch) terjedelmű anyag, amely a cégről, a termékről, szololgáltatásról, márkáról ad hasznos információkat az olvasóközönségnek. Ez NEM sales típusú anyag, tehát közvetlenül nem az eladást segíti, inkább a márkahűséget, az érdeklődés fenntartását szolgálja, ugyanakkor megerősíti a megbízó szakértői státusát.
Referenciaanyagok
A referenciaanyagok a vállalkozás hasznosságát, a vevői elégedettséget prezentálják az olvasóközönség felé. Megjelenhetnek közvetlenül a weboldalon, de akár a közösségi média felületein is. Megerősítik a vásárlói bizalmat, hitelesítik a céget, növelik a vállalat presztízsét.
Készülhetnek telefonos megkereséssel illetve írásos anyagból. Első esetben a megbízó előzetesen egyeztet az ügyféllel, majd átadja az ügyfél elérhetőségeit nekünk, mi pedig felvesszük az anyagot. Második esetben az elégedett ügyfél rövid írásos véleményét tesszük fogyasztóbaráttá úgy, hogy eközben a tartalom nem változik.
Referenciaanyagok
A referenciaanyagok a vállalkozás hasznosságát, a vevői elégedettséget prezentálják az olvasóközönség felé. Megjelenhetnek közvetlenül a weboldalon, de akár a közösségi média felületein is. Megerősítik a vásárlói bizalmat, hitelesítik a céget, növelik a vállalat presztízsét.
Készülhetnek telefonos megkereséssel illetve írásos anyagból. Első esetben a megbízó előzetesen egyeztet az ügyféllel, majd átadja az ügyfél elérhetőségeit nekünk, mi pedig felvesszük az anyagot. Második esetben az elégedett ügyfél rövid írásos véleményét tesszük fogyasztóbaráttá úgy, hogy eközben a tartalom nem változik.
Újságcikk
(nyomtatott és/vagy elektronikus sajtó)
Jellemzően belső, vállalati újságban megjelenő cikkek vagy más sajtóorgánumban való szereplés esetén van szükség külsős segítségre, amennyiben nincs állandó szerkesztősége/sajtósa a vállalkozásnak. Ebben az esetben a megrendelt cikk terjedelme határozza meg a díjazásunkat. Műfaját tekintve a megírandó anyag lehet interjú, tudósítás, riport, hír, vezércikk, tárca, kommentár. A cikk elkészültét mindenképpen egyeztetés előzi meg a témáról, a terjedelemről és a leadási határidőről.
Újságcikk
(nyomtatott és/vagy elektronikus sajtó)
Jellemzően belső, vállalati újságban megjelenő cikkek vagy más sajtóorgánumban való szereplés esetén van szükség külsős segítségre, amennyiben nincs állandó szerkesztősége/sajtósa a vállalkozásnak. Ebben az esetben a megrendelt cikk terjedelme határozza meg a díjazásunkat. Műfaját tekintve a megírandó anyag lehet interjú, tudósítás, riport, hír, vezércikk, tárca, kommentár. A cikk elkészültét mindenképpen egyeztetés előzi meg a témáról, a terjedelemről és a leadási határidőről.
Szórólap
Ma már kevésbé népszerű marketing eszköz, mint mondjuk a ‘80-as években, pedig a kisebb területre korlátozott (lokális) marketing események kapcsán hatásos lehet.
Lényege, hogy nagyon kevés szöveggel, jó grafikával (a Szövegszabász maga nem foglalkozik grafikai munkák kivitelezésével, de megegyzés alapján ezt is megszervezzük) villámgyorsan átadja a kívánt információkat a szórólapot kézbe vevőnek. A szöveg koncentráltsága, kreativitása és az esetleges ötletes megoldások teszik hatékonnyá a jó szórólapot.
Szórólap
Ma már kevésbé népszerű marketing eszköz, mint mondjuk a ‘80-as években, pedig a kisebb területre korlátozott (lokális) marketing események kapcsán hatásos lehet.
Lényege, hogy nagyon kevés szöveggel, jó grafikával (a Szövegszabász maga nem foglalkozik grafikai munkák kivitelezésével, de megegyzés alapján ezt is megszervezzük) villámgyorsan átadja a kívánt információkat a szórólapot kézbe vevőnek. A szöveg koncentráltsága, kreativitása és az esetleges ötletes megoldások teszik hatékonnyá a jó szórólapot.
Prospektus szövegezés
Ebben az esetben a vállalat vagy a márka történetének, jellemzőinek (ritkább esetben a felsorolt termékek) rövid, hatásos szövegekkel történő bemutatása a szövegíró feladata. Az, hogy tényszerű szövegre vagy emocionálisabb bemutatkozóra van-e szükség, az adott megbízótól és a megjelentetés jellegétől függ.
Prospektus szövegezés
Ebben az esetben a vállalat vagy a márka történetének, jellemzőinek (ritkább esetben a felsorolt termékek) rövid, hatásos szövegekkel történő bemutatása a szövegíró feladata. Az, hogy tényszerű szövegre vagy emocionálisabb bemutatkozóra van-e szükség, az adott megbízótól és a megjelentetés jellegétől függ.
Bemutatkozó anyag
Szinte minden weboldalon találkozhatunk a Rólunk aloldallal, ahol a vállalat vagy egy konkrét személy bemutatkozó írását olvashatjuk. Rendszerint ez személyesebb hangvételű (vagy legalábbis szerencsésebb, ha az), mint egy egyszerű önéletrajz. A bemutatkozó szöveg célja, hogy tulajdonosa motiváltságáról, szakmai hozzáértéséről és nem mellesleg (vezetőként) emberségéről képet kapjon az olvasó.
Bemutatkozó anyag
Szinte minden weboldalon találkozhatunk a Rólunk aloldallal, ahol a vállalat vagy egy konkrét személy bemutatkozó írását olvashatjuk. Rendszerint ez személyesebb hangvételű (vagy legalábbis szerencsésebb, ha az), mint egy egyszerű önéletrajz. A bemutatkozó szöveg célja, hogy tulajdonosa motiváltságáról, szakmai hozzáértéséről és nem mellesleg (vezetőként) emberségéről képet adjon az olvasó.
Tanácsadás, konzultáció
Amennyiben szöveges tartalmaid szívesebben írnád saját magad, de bizonytalan vagy a stílussal, a témaválasztással, a megjelenések gyakoriságával kapcsolatban és egyéb, bármilyen a tartalmakkal kapcsolatos információra van szükséged, lehetőség van online konzultációra. Itt lépésről-lépésre segítünk abban, hogy a céljaidnak leginkább megfelelő tartalmak születhessenek a te tolladból.
Tanácsadás, konzultáció
Amennyiben szöveges tartalmaid szívesebben írnád saját magad, de bizonytalan vagy a stílussal, a témaválasztással, a megjelenések gyakoriságával kapcsolatban és egyéb, bármilyen a tartalmakkal kapcsolatos információra van szükséged, lehetőség van online konzultációra. Itt lépésről-lépésre segítünk abban, hogy a céljaidnak leginkább megfelelő tartalmak születhessenek a te tolladból.