A történet nem csak komoly lehet, üzleti célokra akár egy mese is használható Minél bonyolultabb a mondanivaló, annál hatékonyabban működik a storytelling A példamese és a […]
Belső PR-ral megakadályozhatjuk a kollégák elvándorlását Tegyük láthatóvá a munkatársakat Employer branding munkavédelemmel Egyes témák a külső PR-ban is hasznosíthatók A PR olyan, mint a vietnámi […]
Ha nincs referencia, az mindenképpen intő jel! A név nélküli ajánlás pont annyit ér, mintha üresen hagynád a rubrikát Adjunk fogódzót az elégedett ügyfélnek! A referenciának […]
A klasszikus PR és vele a sajtóközlemény műfaja halott, a jövő a social médiáé, a videós tartalomé és az influenszereké – hallhattuk már évekkel ezelőtt is […]
Az élőbeszéd még nem írott szöveg Nem biztos, hogy a nagyfőnök a legjobb interjúalany Ne küldjük el előre a kérdéseket, megjelenés előtt viszont egyeztessünk! Minimum 4 […]
Az új tartalmakat a Google és a potenciális ügyfelek is nagyra értékelik Minél régebbi egy vállalkozás, annál több lehetőséget ad a tartalomírásra A tényeken túl a […]
Egy átlagos felnőtt 7 +/- 2 információ befogadására képes egy adott pillanatban A látszólag lényegtelen elemek kizökkentik az olvasót az elvárások komfortzónájából A Pareto elvvel itt […]
A minap jelent meg a hír, miszerint minden idők legrosszabb szövegértési eredményeit produkálták a magyar diákok a legutóbbi felmérésen. Ezzel szépen összecseng az a jelenség, hogy […]
Nem túlzás azt állítani, hogy a hatvanas évek végén a magyar televíziónézők millióit ültette le a képernyők elé A Flintstone család. Az amerikai rajzfilm önmagában is […]